Odaberi državu za dostavu paketa

Reklamacije i povrat robe

Reklamacije i povrat robe

Naručena roba nije u redu ili ti jednostavno ne odgovara? Bez straha! Savjetovati ćemo te kao možeš robu reklamirati ili vratiti bez problema.

Želim reklamirati robu ili pošiljku

Nudimo samo kvalitetne proizvode probjerenih brandova. Ako kupljena roba usprkos tome ne funkcionira ispravno ili je roba bila oštećena prilikom transporta, pobrinuti ćemo se za brzi popravak, zamjenu ili ćemo ti vratiti novac.

Reklamirati robu

Želim odustati od ugovora i vratiti proizvod bez obrazloženja

U okviru 14 dana možeš odustati od ugovora, znači vratiti robu kupljenu u našoj web trgovini bez obrazloženja.

Vratiti robu
Kako mogu kontaktirati Odijel za reklamacije?
Naš Odijel za reklamacije možeš kontaktirati telefonski na broju +385 40 600 096 ili slanjem e-maila na adresu: reklamacijehr@muziker.com. U dispoziciji smo ti svaki dan 9:00 - 17:00.
Kako mogu ostvariti reklamaciju?
Klikni na ovu povezicu, odaberi o kakvoj vrsti reklamacije se radi i počni s otvaranjem reklamacije.
Koliko dugo traje rješavanje reklamacije?
Reklamacije riješavamo u najkraćem mogućem roku, najkasnije u pkviru 30 dana, u slučaju tvrte 60 dana. .
Koja su pravila ostvarivanja reklamacija?
Opći uvjeti koje slijedimo dostupni su na web stranici Uvjeti kupnje. Detaljan postupak za reklamaciju možeš pročitati OVDJE ako kupuješ kao potrošač/fizička osoba. Ako kupuješ kao tvrtka, koristi link OVDJE.
Kako postupati prilikom povrata robe?
Možeš odustati od ugovora i vratiti robu bez navođenja razloga u roku od 14 dana od trenutka kada si ti ili osoba koju odrediš preuzeli robu. Ovo pravo vrijedi samo za kupce naše web-trgovine i ne odnosi se na kupnju u našim fizičkim trgovinama. Nakon tog roka od 14 dana pravo odustajanja od ugovora imaju samo kupci-potrošači koji su kreirali narudžbu kao članovi Muziker Smile vjernosnog programa. Jedna od prednosti članstva u Muziker Smile je ta što od ugovora možeš odustati i nakon zakonskog roka, do 30 dana od dana kada si ti ili osoba koju si povjerio primitkom robe. Iskoristiš li svoje pravo na povrat robe unutar ovog produljenog roka, tj. između 15. i 30. dana od dana isporuke robe, vratit ćemo ti uplaćeni iznos u obliku vouchera za tvoju sljedeću kupnju u našoj web-trgovini. Druga mogućnost povrata robe (odustajanje od ugovora) nakon isteka zakonskog roka od 14 dana je kupnja naše dodatne usluge Produžen povrat robe . Zahvaljujući ovoj usluzi, fizička osoba može vratiti robu u bilo kojem trenutku do 60 dana, a pravna osoba do 30 dana. Usluga se odnosi samo na odabrane proizvode i možeš je kupiti samo uz određenu robu. Nakon povrata robe, vratit ćemo ti plaćeni iznos kupnje u obliku gotovinske uplate. Više informacija možeš pronaći u odjeljku Odustajanje od ugovora.
Mogu li odustati od ugovora ako kupujem preko tvrtke?
I pravna osoba može napraviti povrat robe u okviru 14 dana.
Tko snosi troškove transporta za vraćenu robu?
Povrat robe u naše skladište je u tvojoj kompetenciji. Tiče se to i troškova vezanih s time.
Da li mi možete naručiti kurira za preuzimanje robe ako je želim vratiti?
Da. Za naknadu ćemo ti naručiti kurira za konkretan datum koji odabereš. Uslugu možeš odabrati prilikom ispunjavanja obrasca za odustajanje od ugovora.
Kamo poslati robu koju želim vratiti?
Prije nego što robu vratiš dobro je zapakiraj i na vanjsku kutiju za transport ili na naljepnicu s našom adresom napiši broj odustajanja ili reklamacije. Zahvaljujući tome ćemo moći robu brže identificirati nakon primitka na skladište. Adresa kamo je potrebno poslati paket s robom za povrat je:
Muziker (Return),
P3 2, 1102 Lozorno,
900 55 Lozorno, Slovakia.
Ali budi pažljiv! Ne možemo biti odgovorni za preuzimanje tvog paketa od prijevoznika. Stoga prije slanja robu rastavi u stanje u kakvom je stigla od nas, napuni samostalnu kutiju materijalom koji će robu zaštititi od oštećenja tijekom transporta. Ako se usput nešto ipak dogodi s tvojom pošiljkom, odmah se obrati prijevozniku koji je od tebe preuzeo paket i zatraži naknadu štete.
Želim zamijeniti robu (npr. ne odgovara). Kako da postupim?
Direktna zamjena robe nije moguća. Možeš napraviti klasičan povrat robe. Ispuni naš online obrazac i slijedi upute koje ćemo ti poslati putem e-pošte Ako si zainteresiran za drugi proizvod, moraš napraviti standardnu ​​narudžbu.
Mogu li vratitit bilo koju vrstu robe?
Sigurno ne. Zakon točno definira koje kategorije robe nije moguće vratiti. Na primjer ploče, softver, digitalne proizvode, in-ear slušalice, pločice za puhačke instrumente i slično. Sve kategorije navodim u našim općim Uvjetima kupnje.
Kada ću primiti povrat novca za vraćenu robu?
Novac za vraćenu robu ili novčani kupon u istoj vrijednosti šaljemo najkasnije u roku od 14 dana od primitka paketa i pregleda vraćene robe. Nakon fizičkog pregleda vraćene robe, primiti ćeš e-mail s potvrdom da je tvoja pošiljka primljena i pregledana. Prema zakonu imamo 14 dana od dana primitka na skladište za obradu robe u vezi s odustajanjem od ugovora. Novac ćeš dobiti natrag koristeći isti način na koji je uplata stigla nama. Za ekspresna plaćanja ( kartica, Apple Pay itd.) novac će stići na tvojvaš račun u roku od 3 radna dana. Bankovni prijenos obično traje 4-5 radnih dana.