Odaberi državu za dostavu paketa

Muziker Smile

Prijavite se u program vjernosti Muziker Smile i do kraja iskoristi sve pogodnosti koje ćeš time ostvariti. Neka tvoja radost svakom kupnjom bude sve veća.

Otvori Muziker Smile račun

Čim napraviš korisnički račun na našoj web stranici, automatski postaješ član(ica) programa vjernosti Muziker Smile. Nakon što se registriraš, poslat ćemo ti neprenosivu karticu vjernosti putem e-maila i od tada možeš uživati u pogodnostima koje kod nas imaju samo dragi kupci.

Prednosti Muziker Smile

Najčešća pitanja


Što je Muziker Smile i kako postati član?
Muziker Smile je program vjernosti s brojnim prednostima i pogodnostima koje možeš eksploatirati čim se registriraš. To se radi prilično jednostavno: odi na naše stranice i napravi si račun. Nakon što se registriraš, poslat ćemo ti neprenosivu karticu vjernosti putem e-maila i od tada možeš uživati u pogodnostima koje kod nas imaju samo dragi kupci.

Kako skupljati bodove vjernosti i kolika je vrijednost 1 boda?
Nagradit ćemo te bodovima za kupnju kod nas. Svaki put kad kupiš, osim radosti, dobit ćeš i bodove lojalnosti koje možeš koristiti pri sljedećoj kupnji. Za jedan euro kupnje uvijek dobivaš jedan bod. Ako kupuješ u drugoj valuti, preračunat ćemo tvoje bodove i zaokružiti ih prema trenutnom tečaju.

Gdje mogu pronaći stanje svojih bodova vjernosti?
Trenutni saldo bodova možeš provjeriti u bilo kojem trenutku na stranici na svom računu, na svom osobnom profilu. Ili pitaj osoblje u bilo kojoj Muziker trgovini za te informacije.

Koja je valjanost bodova vjernosti?
Svi bodovi koje zaslužiš vrijede do 24 mjeseca od tvoje posljednje kupnje. Nije važno koliko dugo ih imaš ili jesu li već korišteni: nakon svake kupnje počinje novo razdoblje od 24 mjeseca tijekom kojeg će tvoji bodovi vrijediti. Međutim, ako se ne prijaviš na našu stranicu i ne kupiš više od 2 godine, svi nakupljeni bodovi će biti oduzeti.

Kako funkcionira povrat robe u roku od 30 dana?
Svaki član programa vjernosti Muziker Smile ima do dva puta više vremena za povrat robe bez navođenja razloga. Standardno razdoblje je po zakonu 14 dana, ali za članove našeg programa vjernosti Muziker Smile to razdoblje je do 30 dana. Način na koji to funkcionira je da ćemo ti poslati novac za vraćenu robu u roku od 14 dana i u roku od 14 do 30 dana od primitka robe, vratit ćemo ti iznos kupnje u obliku vaučera za sljedeću kupnju. Proizvodi koji se zbog svoje prirode ne mogu vratiti (npr. iz higijenskih razloga) detaljno su opisani u našim uvjetima.

Kada će mi bodovi vjernosti za kupnju biti pripisani?
Nakon što nešto kupiš, prvo ćemo ti ih rezervirati samo za tebe i držati ih 30 dana, a zatim ih prebacimo na tvoj korisnički račun. Ako kupiš dodatnu uslugu „Produljeni povrat” sa svojom robom, tvoji će se bodovi dodati tek nakon tog razdoblja. Ako kupuješ u jednoj od naših trgovina, bodovi će se odmah dodati na tvoj račun.

Kako iskoristiti bodove vjernosti?
Ako imaš bodove i spremaš se za kupovinu, možeš odrediti koliko vrijednosti svoje narudžbe želiš platiti bodovima. Oni će se "pretvoriti" u novac izravno u tvojoj košarici, a ukupni iznos kupnje bit će smanjen za taj iznos. Također možeš koristiti bodove za plaćanje cijele kupnje ili ih možeš čuvati. Sve ovisi o tebi.

Zašto nakon odustajanja od ugovora u roku od 30 dana ne dobivam novac, već bon za sljedeću kupnju?
Imamo i neka pravila. Ako odustaneš od ugovora u roku od 14 dana od primitka, nama ide roba, a tebi ide novac. Ako robu vratiš između 15 i 30 dana od primitka, od nas dobiješ bon koji možeš iskoristiti za sljedeću kupnju.

Zašto mi nakon kupnje nisu dodijeljeni bodovi vjernosti?
Ne možemo ti dodijeliti bodove vjernosti ako se ne prijaviš na svoj račun prilikom kreiranja narudžbe. Registrirajte se i kupuj samo nakon prijave na stranicu. Tada ćeš sigurno dobiti bodove vjernosti.

Kako funkcionira produženo 3-godišnje jamstvo?
Dok običan kupac ima pravo samo na dvogodišnje jamstvo na novu robu, član našeg programa vjernosti može uživati u do 3 godine jamstvenog roka. O našem trošku otklonit ćemo nedostatak na koji se žališ u vrijeme produljenog jamstva. A ako se nedostatak još uvijek ne može otkloniti, od nas ćeš dobiti kupoprodajni bon u preostaloj vrijednosti robe. Produljeno jamstvo ne odnosi se na potrošni materijal, pokvarljivu robu ili novu i nepakiranu robu. Samo kupac koji je krajnji potrošač ima pravo tražiti produljeno jamstvo. Svaku pritužbu rješavat ćemo što je brže moguće, ali u iznimnim slučajevima to može potrajati duže od 30 dana zbog teške dijagnostike ili popravka.