Sve fotografije proizvoda koje ćeš pronaći na našim stranicama dolaze izravno od proizvođača, tako da se definitivno podudaraju. Međutim, imaj na umu da fotografija prikazana na tvom zaslonu može imati drugačiju nijansu, a struktura korištenog materijala može izgledati drugačije na fotografiji. Isporučena roba može imati i drugačiju verziju paketa.
Kakvo jamstvo se veže za moj proizvod?
Standardno osiguravamo 2 godine jamstva. Ako postaneš član Muziker Smile, to je čak godinu dana duže – tj. 3 godine. Međutim, jamstvo možeš produljiti za dodatne 1-3 godine, izravno prilikom kupnje. Ovo produženo jamstvo ne odnosi se na potrošni materijal, pokvarljivu robu, neupakiranu, skoro novu ili oštećenu robu ili takve nedostatke koje ne bismo priznali ni u slučaju standardnog jamstva. Više informacija u vezi produženog jamstva dostupno je na web stranici. Nemoj zaboraviti, ako kupuješ kao pravna osoba, jamstvo je godinu dana.
Što znači „otvorena roba“?
Oznaku ”otvarano” koristimo kod proizvoda koji nisu u originalnoj ambalaži, bili su izloženi ili vraćeni sa strane klijenta. Mogu imate znakove uobičajenog korištenja, ali isto tako mogu biti u potpunosti kao novi. Kod svakog proizvoda je to individualno, ali uvijek je cijena niže. Više informacija o Raspakiranim proizvodima možete pronaći na web stranici.
Kako mogu saznati dostupnost robe? Je li roba na lageru za isporuku odmah?
Svi proizvodi na stranici imaju prikazanu dostupnost i ovdje možete pronaći sljedeće opcije:
Na skladištu – proizvod je dostupan na lageru i možemo ga odmah poslati.
Na putu – proizvod trenutno nemamo na zalihi, ali je već naručen kod dobavljača i čekamo isporuku u skladište.
Na skladištu trgovine – proizvod se nalazi u jednoj od naših trgovina. Možemo ga dostaviti gdje god želiš, ali rok isporuke će biti produžen za nekoliko dana.
Kod dobavljača – proizvod trenutno nemamo na skladištu, ali ako si zainteresiran, možemo ga odmah naručiti od proizvođača ili dobavljača.
Nije na skladištu – trenutno nemamo proizvod, ali ćemo provjeriti dostupnost dobavljača na temelju narudžbe.
Dugo vrijeme nije dostupno – trenutno ovaj proizvod ne možemo naručiti.
Što je digitalni proizvod, kako ga mogu kupiti i preuzeti?
Digitalni proizvod je softver, fonoteka ili darovna kartica. Digitalne proizvode možete kupiti online putem naše web stranice. Nakon kupnje digitalnog proizvoda, primit ćete e-poruku s vezom za preuzimanje. Klikom na poveznicu proizvod će se preuzeti na vaše računalo ili će vas preusmjeriti na web stranicu proizvođača gdje možete aktivirati i preuzeti softver.
Ako možete aktivirati softver?
Softver koji ste kupili kao digitalni proizvod morate aktivirati putem web stranice proizvođača. Upute o tome kako to učiniti pronaći ćete u e-poruci za aktivaciju softvera. Obično je potrebno kreirati račun na web stranici proizvođača i aktivirati softver na svom računu putem digitalne licence koja je uključena u e-poruku.
Naručivanje
Kako mogu iskoristiti poklon bon ili kod za popust?
Kod za popust možeš iskoristiti u prvom koraku košarice, ispod u odjeljku Moji popusti.
Mogu li robu naručiti bez PDV-a?
Da, ali samo ako si obveznik PDV-a, odnosno poduzeće. Sve što trebaš učiniti je unijeti svoje potpune podatke (kupnja za tvrtku) i registrirati se kao obveznik PDV-a.
Mogu li naručiti robu telefonski?
Žao nam je, ali ne nudimo ovu opciju. Sve proizvode možeš naručiti online. Ako nemaš iskustva s tim, više informacija možeš pronaći ovdje.
Kako se procesira moja narudžba?
Čim registriramo tvoju narudžbu, poslati ćemo ti automatski e-mail, obavijestiti te da smo je primili registrirali je. Nakon toga ćemo obraditi tvoju narudžbu i dobit ćeš još jednu e-poštu u kojoj piše da je narudžba "POTVRĐENA" i da smo upravo sklopili kupoprodajni ugovor. Ako tvoja narudžba ima status "ISPORUKA KASNIJE", to znači da trenutno nemamo naručeni proizvod i čekamo njegovu isporuku. U tom slučaju od nas ćeš primiti e-mail s očekivanim datumom otpreme tvoje robe. Kada pripremimo narudžbu na zalihama, njen status će se promijeniti u "POSLANA", a kada je kurir zaprimi od nas, njen status će se promijeniti u "U TRANSPORTU". Trenutačni status vaše narudžbe možete saznati tako da se prijavite direktno na web stranici. Kliknite na "Moj račun" da biste pronašli sve svoje narudžbe.
Kako mogu poništiti narudžbu?
Ovu opciju ćeš naći direktno u pregledu narudžbe.
Ako poništim narudžbu, kada ću primiti novac natrag?
Ako napraviš promjenu ili poništiš narudžbu, novac ćemo vratiti na isti način na koji je bila izvršena uplata. Za ekspresna plaćanja (Paypal, kartica, Apple Pay itd.) novac će stići na tvoj račun u okviru 3 radna dana. Bankovni prijenos obično traje 4-5 radnih dana. Novac šaljemo odmah.
Kako napisati recenziju?
Svoja iskustva s kupljenim proizvodom i recenziju za njega možeš napisati direktno na stranici konkretnog proizvoda u dijelu „Recenzije“. Naći ćeš je ispod fotografije.
Kome se mogu obratiti ako sam zainteresiran za veleprodajnu suradnju?
Ako želiš kod nas kupovati u svrhu daljnje prodaje, kontaktiraj naš odijel za veleprodaju na mail adresi: sales@gbmeurope.com
Plaćanje
Kako mogu iskoristiti svoj kupon za popust?
Kupon za popust možeš iskoristiti u prvom koraku u košarici u dijelu Moji popusti.
Koje načine plaćanja mogu koristiti prilikom kupnje?
Akceptiramo razne načine plaćanja. Potpuni popis je dostupan je na web stranici - Uvjeti plaćanja.
Na koji ću način primiti račun za kupljenu robu?
Digitalni račun u vpdf formatu ćemo ti poslati putem e-pošte. Možeš ga bilo kada preuzeti nakon prijave na našu web stranicu u dijelu "Moj račun". Papirnatu verziju više ne šaljemo u paketu, želimo se ponašati ekološki.
Dostava
Zašto se promijenio predpostavljani datum dostave?
Prilikom procesiranja narudžbe može nastati situacija da slanje narudžbe kasni. Uvijek ćemo te putem e-maila infromirati kada bi roba trebala biti isporučena. Među najčešće razloge kašnje ja spada: Problem kod dobavljača: roba kasni od dobavljača. Problem u skladištu: naši kolege u skladištu kasne s otpremanjem narudžbi. Ide o po redu. Tvoju narudžbu ćemo uskoro poslati. Problem na stranici: zalihe naručene robe su u međuvremenu rasprodane. To je naša greška. Ispričavamo se. U ovom slučaju ćemo te kontaktirati osobno i pokušati naći najbolje rješenje.
Koliko košta i koliko traje dostava?
Sve infromacije vezane za trajanje i troškove dostave možeš naći ovdje: Dostava.
Kako mogu pratiti svoju pošiljku ako je već na putu prema meni?
Odmah nakon što pošaljemo tvoju narudžbu, primiti ćeš potvrdni e-mail s linkom za praćenje pošiljke. Također ga možeš pratiti direktno preko naše stranice. Sve što ti je potrebno je broj tvog računa ili narudžbe i e-mail adresa koju koristiš za prijavu u Muziker-u. Svoj paket možeš pratiti ovdje: Nađi narudžbu.
Možete li mi ispostaviti dostavnicu?
To ne radimo iz razloga što su dostavnice zastarjele i pripadaju povijeti. Sve potrebno ćeš naći na svom računu. Ne govorimo tako samo mi, već i zakon.
Moja narudžba je poslana, ali link za praćenje paketa ne radi
Tracking broj za praćenje paketa se generira u trenutku kada je narudžba upakirana i spremna za slanje. Tada kurirska služba dobiva podatke vezane za paket. Pratiti ga možeš od trenutka kada kurir fizički preuzme paket i utovari ga u u auto. Neke kurirske službe ne generiraju međunarodne linkove, zato možeš pratiti svoj paket tek kad stigne u lokalno skladište u tvojoj zemlji. Nekada se može dogoditi da linkovi sa strane dostavljača nisu aktualizirani na dnevnoj bazi već sa 1-2 dana zakašnjenja.
Hoće li mo moj paket većih dimenzija biti dostavljen direktno na kućnu adresu?
Tvoj paket će biti dostavljen do prvih vrata. Uslugu dostave direktno u stan za sada ne nudimo.
Reklamacija i povrat robe
Kako mogu kontaktirati Odijel za reklamacije?
Naš Odijel za reklamacije možeš kontaktirati telefonski na broju +385 40 600 096 ili slanjem e-maila na adresu: reklamacijehr@muziker.com. U dispoziciji smo ti svaki dan
9:00 - 17:00.
Kako mogu ostvariti reklamaciju?
Klikni na ovu povezicu, odaberi o kakvoj vrsti reklamacije se radi i počni s otvaranjem reklamacije.
Koliko dugo traje rješavanje reklamacije?
Reklamacije rješavamo u najkraćem mogućem roku, najkasnije u pkviru 30 dana, u slučaju tvrte 60 dana.
.
Koja su pravila ostvarivanja reklamacija?
Opći uvjeti koje slijedimo dostupni su na web stranici Uvjeti kupnje.
Detaljan postupak za reklamaciju možeš pročitati OVDJE ako kupuješ kao potrošač/fizička osoba. Ako kupuješ kao tvrtka, koristi link OVDJE.
Koji je rok za povrat robe?
Možeš odustati od ugovora i vratiti robu bez navođenja razloga u roku od 14 dana od trenutka kada si ti ili osoba koju odrediš preuzeli robu. Ovo pravo vrijedi samo za kupce naše web-trgovine i ne odnosi se na kupnju u našim fizičkim trgovinama. Nakon tog roka od 14 dana pravo odustajanja od ugovora imaju samo kupci-potrošači koji su kreirali narudžbu kao članovi Muziker Smile vjernosnog programa. Jedna od prednosti članstva u Muziker Smile je ta što od ugovora možeš odustati i nakon zakonskog roka, do 30 dana od dana kada si ti ili osoba koju si povjerio primitkom robe. Iskoristiš li svoje pravo na povrat robe unutar ovog produljenog roka, tj. između 15. i 30. dana od dana isporuke robe, vratit ćemo ti uplaćeni iznos u obliku vouchera za tvoju sljedeću kupnju u našoj web-trgovini. Druga mogućnost povrata robe (odustajanje od ugovora) nakon isteka zakonskog roka od 14 dana je kupnja naše dodatne usluge Produžen povrat robe . Zahvaljujući ovoj usluzi, fizička osoba može vratiti robu u bilo kojem trenutku do 60 dana, a pravna osoba do 30 dana. Usluga se odnosi samo na odabrane proizvode i možeš je kupiti samo uz određenu robu. Nakon povrata robe, vratit ćemo ti plaćeni iznos kupnje u obliku gotovinske uplate.
Više informacija možeš pronaći u odjeljku Odustajanje od ugovora.
Mogu li odustati od ugovora ako kupujem preko tvrtke?
I pravna osoba može napraviti povrat robe u okviru 14 dana.
Tko snosi troškove transporta za vraćenu robu?
Povrat robe u naše skladište je u tvojoj kompetenciji. Tiče se to i troškova vezanih s time.
Da li mi možete naručiti kurira za preuzimanje robe ako je želim vratiti?
Da. Za naknadu ćemo ti naručiti kurira za konkretan datum koji odabereš. Uslugu možeš odabrati prilikom ispunjavanja obrasca za odustajanje od ugovora.
Kamo poslati robu koju želim vratiti?
Prije nego što robu vratiš dobro je zapakiraj i na vanjsku kutiju za transport ili na naljepnicu s našom adresom napiši broj odustajanja ili reklamacije.
Zahvaljujući tome ćemo moći robu brže identificirati nakon primitka na skladište. Adresa kamo je potrebno poslati paket s robom za povrat je: Muziker (Return), P3 2, 1102 Lozorno, 900 55 Lozorno, Slovakia. Ali budi pažljiv! Ne možemo biti odgovorni za preuzimanje tvog paketa od prijevoznika. Stoga prije slanja robu rastavi u stanje u kakvom je stigla od nas, napuni samostalnu kutiju materijalom koji će robu zaštititi od oštećenja tijekom transporta. Ako se usput nešto ipak dogodi s tvojom pošiljkom, odmah se obrati prijevozniku koji je od tebe preuzeo paket i zatraži naknadu štete.
Mogu li vratitit bilo koju vrstu robe?
Sigurno ne. Zakon točno definira koje kategorije robe nije moguće vratiti. Na primjer ploče, softver, digitalne proizvode, in-ear slušalice, pločice za puhačke instrumente i slično. Sve kategorije navodim u našim općim Uvjetima kupnje.
Želim zamijeniti robu (npr. ne odgovara). Kako da postupim?
Direktna zamjena robe nije moguća. Možeš napraviti klasičan povrat robe. Ispuni naš online obrazac i slijedi upute koje ćemo ti poslati putem e-pošte Ako si zainteresiran za drugi proizvod, moraš napraviti standardnu narudžbu.
Kada ću primiti povrat novca za vraćenu robu?
Novac za vraćenu robu ili novčani kupon u istoj vrijednosti šaljemo najkasnije u roku od 14 dana od primitka paketa i pregleda vraćene robe. Nakon fizičkog pregleda vraćene robe, primiti ćeš e-mail s potvrdom da je tvoja pošiljka primljena i pregledana. Prema zakonu imamo 14 dana od dana primitka na skladište za obradu robe u vezi s odustajanjem od ugovora. Novac ćeš dobiti natrag koristeći isti način na koji je uplata stigla nama. Za ekspresna plaćanja ( kartica, Apple Pay itd.) novac će stići na tvojvaš račun u roku od 3 radna dana. Bankovni prijenos obično traje 4-5 radnih dana.
Korisnički račun
Koje su povlastice Muziker Smile? Da li se registracija plaća?
Za članstvo u Muziker Smile je potrebna samo registracija koja je besplatna. Sve povlastice Muziker Smile smo saželi ovdje.
Zašto mi ne dolaze e-mailovi?
Ako imaš ispravno upisanu mail adresu u svom Muziker računu, ali ne primaš nikakve poruke od nas, prvo provjeri mape SPAM i JUNK u svom inboxu. Ako ti ni ovaj savjet nije pomogao, ne ustručavaj se kontaktirati nas, zajedno ćemo to riješiti.
Kako mogu promijeniti lozinku?
Svoju lozinku i aktualnu e-mail adresu možeš bilo kada promijeniti u svom profilu. Ako si zaboravio svoju lozinku na stranici Muziker, možeš je resetirati prije prijave. U tom slučaju klikni na „zaboravljena lozinka“. Upiši e-mail pomoću kojeg se prijavljuješ u svoj korisnički račun. Primiti ćeš od nas link na kojem ćeš moći resetirati staru lozinku i postaviti novu.
Kako mogu poništiti svoj račun?
Svoj račun možeš poništiti direktno u osobnom profilu.