Odaberi državu za dostavu paketa

Reklamacije

Odaberi vrstu reklamacije prema tome kakav imaš problem s robom. Nakon što ispuniš obrazac, mailom ćemo ti poslati potvrdu koju je potrebno isprintati i umetnuti u paket zajedno s reklamiranom robom. Nakon što nam paket stigne, odmah ćemo oći identiicirati što je potrebno s njime napraviti. Uštedjeti će to puno vremena.
Za kupce koji su bili prijavljeni u svoj korisnički račun prilikom naručivanja robe je to lakše. Prijavite se pomoću korisničkog imena i lozinke i pronađite robu za koju želite otvoriti reklamaciju u prodajnom programu. Napraviti ćeš novu reklamaciju i unijeti ćeš samo nekoliko podataka. Svi ostali će biti unaprijed popunjeni.

Želim reklamirati


Svoju reklamaciju možeš otvoriti i u bilo kojoj klasičnoj trgovini Muziker u kojoj je moguće primiti reklamiranu robu s obzirom na proizvode koje prodaju. Sljedeća mogućnost je otvoriti reklamaciju putem e-maila na adresi reklamacijehr@muziker.com. U odgovoru na svoj upit ćeš dobiti instrukcije kako postupiti dalje. Detaljni uvjeti jamstvasu objavljeni u postupku za podnošenje reklamacije za potrošače i postupku za podnošenje reklamacije za poduzetnike.