Na sve narudžbe realizirane posredništvom našeg e-shopa i dostave sa starne društva Muziker, a.s. (dalje samo: Muziker) se odnose Opći uvjeti (OU). Potrošač je svaka fizička osoba koja izvršava pravnu radnju, koju radi njene naravi nije moguće klasificirati kao poduzetništvo ili obrt.
Ugovor o kupnji se sklapa s društvom Muziker a.s. U slučaju bilo kakvih pitanja, reklamacija i žalbi, se možete radnim danom obratiti na našu korisničku podršku.
Pohvale, pritužbe i ideje za poboljšanje
Prikazivanje proizvoda posredništvom e-shopa ne predstavlja pravno obavezavajuću ponudu nego samo poziv za kreiranje narudžbe. Muziker zadržava pravo na greške i promjene na svojim internetskim stranicama.
Klikom na polje Naruči, predajete obavezavajuću narudžbu proizvoda koji ste dodali u košaricu.
Obvezujući prihvaćanje prijedloga za sklapanje ugovora prodavatelj će izvršiti bez nepotrebnog odgađanja, obično u roku od dva radna dana nakon narudžbe, nakon provjere dostupnosti robe, valjanih cijena i datuma isporuke robe koje zahtijeva kupac. Obvezujuće prihvaćanje izvršit će se putem e-maila označene kao "Potvrđeno" ili slične, semantički identične oznake. Ako se pronađe viša cijena, prodavatelj će tražiti od kupca da pristane na promjenu cijene prije potvrde narudžbe. Kupoprodajni ugovor se sklapa samo davanjem suglasnosti kupca na promjenu cijene i naknadnom potvrdom narudžbe od strane prodavatelja.
Automatski generirana potvrda registracije narudžbe od strane prodavatelja, koja se dostavlja kupcu na e-mail adresu odmah nakon slanja narudžbe, služi samo za informaciju, šalje se kupcu kako bi obavijestio kupca o registraciji narudžbe i nije smatra se obvezujućim prihvaćanje ponude od strane prodavatelja.
Imate pravo odustati od ugovora bez obrazloženja u roku od 14 dana. Rok za odstupanje od ugovora je 14 dana od dana kada ste preuzeli robu u svoje.
Potrošač koji je ujedno član Muziker kluba ima pravo na produženi 30-dnevni rok za Odstupanje od ugovora nakon isteka 14-dnevnog roka određenog zakonom. Tijekom ovog produljenog roka on može iskoristiti svoje pravo na povrat robe bez obrazloženja. Ovo pravo se odnosi samo na neoštećenu robu u originalnom pakiranju. Ako prilikom kontrole u našem skladištu bude utvrđeno da je stanje robe bez izmjena, prodavač će članu kluba izdati novčani kupon na puni iznos za vraćenu robu prema računu koji je bio izdan za tu robu, koji član kluba može iskoristiti isključivo za kupnju druge robe. Odustajanje od ugovora u produljenom roku nije moguće za robu, koja je prema važećim odredbama navedena u Općim uvjetima kuponje izuzeta iz prava povrata. Pravo na produženi rok Odstupanja od ugovora 30 dana ima samo potrošač koji je član Muziker kluba i nije pravna osoba.
Kupac ima pravo odustati od ugovora u roku od 14 dana od dana primitka robe, bez obzira ima li status potrošača ili poduzetnika.
Kupac, poduzetnik, nema pravo odustati od ugovora ako je roba u bilo kojoj mjeri korištena, oštećena ili ako ne može isporučiti robu prodavatelju u originalnom pakiranju. U tom slučaju prodavatelj ili neće odustati od ugovora ili će, u slučaju prihvaćanja odustajanja, vratiti kupcu plaćanje umanjeno za troškove potrebne za vraćanje robe u izvorno stanje ili razliku između vrijednosti novu robu i vrijednost vraćene robe. Ova odredba ne utječe na prava kupca-potrošača.
Ako kupac, koji je potrošač, odustane od ugovora, roba može biti korištena u svrhu utvrđivanja njene prirode i karakteristika; ali ne bi trebalo biti vidljivih znakova trošenja. Potrebno je imati na umu troškove koji će nastati kako bi robu vratili u prvotno stanje. Kupac je dužan naknaditi prodavaču troškove vezane uz obnovu robe i štetu uzrokovanu na robi (npr. nepotpun sadržaj, istrošena ili kontaminirana roba itd.). Ove troškove možete izbjeći ako robu vratite u prvotno stanje (čišćenje, kompletiziranje opreme, pravilno pakiranje i sl.).
Ako se radi o robi široke potrošnje (npr. žice, epruvete, membrane, sredstva za čišćenje, palice itd.), Odstupanje od ugovora je moguće realizirati samo ako kupac vrati robu u neoštećenoj, originalnoj ambalaži i ako je roba neoštećena i nekorištena.
U slučaju odustajanja od ugovora ste nas dužni izričito informirati o vašoj namjeri odustati od ugovora.
Preporučeni način na koji možete posalti Odustajanje od ugovora ćete naći na ovoj stranici.
Ispunjeni obrazac isprintajte i priložite ga uz vraćenu robu, u protivnom vaša pošiljka neće biti ispravno identificirana.
U slučaju ostvarivanja prava na odustajanje od ugovora se smatra se dovoljnim ako informaciju za korištenje prava pošaljete prije isteka rioka za odstupanje od ugovora.
Molimo vas ada robu pošaljete na ovu adresu:
Kupac je dužan vratitit robu bez odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada nas je obavijestio o odustajanju od ugovora.
Ako odustanete od ugovora, dužni smo vratiti sve uplate koje smo od vas primili za kupnju, uključujući troškove dostave, ako su bili uključeni (osim dodatnih troškova nastalih odabirom načina dostave različitog od onoga koji nudimo, najpovoljnije, standardne dostave).
Novac za robu ćemo poslati najkasnije u roku od 14 dana nakon primitka odustajanja od ugovora, ali ne prijee nego što se vraćena roba, uključujući ispunjeni obrazac, vrati u naše skladištel (ili prije nego što dokažete da nam je vraćena roba već poslana).
Povrat novca vršimo na isti način na koji smo od kupca primili uplatu. U slučaju povrata novca za upaltu pouzećem i za uplate palćene prijenosom sa računa, koristimo isključivo bezgotovinsko plaćanje na račun kupca.
Nije moguće poslati novac poštanskom uplatnicom ili izvršiti povrat u godtovini.
U slučaju da je potrošaču priznano pravo na odstupanje od ugovora nakon 14 dana od kupnje. t.j. nakon isteka 14 dnevnog roka i ujedno zadovoljava uvjete za povrat robe (vraćena roba je u skladu s našim pravilima o odstupanju od ugovora, nije oštećena i upakirana je u originalnoj ambalaži), biit ćemu u okviru ovog produženog roka ispostavljeni novčani kupon u vrijednosti robe koji može iskoristiti isključivo za kupnju druge robe.
Nećemo vam naplaćivate dodatne troškove za povrat.
Ako ste uz robu primili poklon ili bonus, darovni ugovor za takav poklon gubi učinkovitost nakon odustajanja od ugovora i dužni ste vratiti isporučeni poklon ili bonus zajedno s robom.
Kupac snosite pune troškove dostave kod povratab robe, čak i ako se roba po svojoj prirodi ne može vratiti standardnom poštom.
Organiziranje dostave prilikom povrata robe u Muziker je u kompentenciji klijenta.
Molimo vas da zaštititi robu od oštećenja i onečišćenja.
Ako je moguće, pošaljite nam robu u originalnom pakiranju zajedno s ispunjenim obrascem, kompletnom opremom i svim dijelovima ambalaže. Ako je potrebno, koristite zaštitnu transportnu ambalažu kako biste robu poslali natrag. Ako više ne posjedujete originalnu ambalažu, osigurajte, odgovarajućom ambalažom, dovoljnu zaštitu robe od oštećenja tijekom transporta. Na taj način ćete izbjeći naš zahtjev za naknadu štete nastale zbog nedovoljne ambalaže. Ove mogućnosti nisu uvjet za učinkovito ostvarivanje prava na odustajanje. Imajte na umu da ste odgovorni za stanje u kojem je roba stigla do nas (uključujući štetu nastalu u transportu do nas), a svaki odštetni zahtjev se mora podnijeti individualno kod prijevoznika.
Prodavač pravo odustati od ugovora o kupnji iz razloga rasprodaje zaliha, nedostupnosti robe ili ako je proizvođač, uvoznik ili dobavljač robe naveden u ugovoru o kupnji prekinuo proizvodnju ili izvršio tako ozbiljne promjene koje su onemugućile isporučiti robu kupcu prema ugovoru ili iz razloga više moći ili ako ni nakon uloženog maksimalnog napora nije spospban klijentu isporučiti robu u skladu s Općim uvjetima na ovoj stranici ili po cijeni koja je bila istaknuta u web trgovini. Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti kupca o toj činjenici i vratiti polog koji je već plaćen za robu ugovorenu u kupoprodajnom ugovoru u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od ugovora na isti način na koji je potrošač koristio svoje plaćanje ili prijenos na žiro račun kupca.
Robu kupljena pomoću poklon bona Muziker je moguće vratitit (odustati od ugovora). Klijentu neće biti vraćen puni iznos, ali odustajanjem od ugovora stiče pravo na financijski kredit u iznosu na poklon bonu, koji može iskoristit prilikom sljedeće kupnje u Muziker web trgovini. Ako je kupac dio narućbe platio u novcu, razlika u cijeni se vraća on aračun koji odredi kupac.
Uplatu možete realizirati na jedan od sljedećih načina, cijene su prikazivane s PDV-om u valuti €
Pouzeće
Stara dobra gotovina, ili plaćanje karticom izravno u ruke dostavljaču koji ti donese pošiljku.
Apple Pay
Apple Pay omogućuje sigurna i brza plaćanja pomoću Apple uređaja. Glavne prednosti su brzina i sigurnost.
Uplata karticom online
Plaćanje karticom je brzo i jednostavno. Samo uneseš svoje podatke i potvrdiš. Prednosti su jasne – brzina i široka prihvaćenost.
Prijenos na račun
Preferiraš klasiku? Onda je za tebe bankovni prijenos pravo rješenje. Siguran i pouzdan, ali nedostatak je to što pripis odobrenje i obrada traju po dva dana. Idealan, ako ne trebaš robu odmah.
PayPal Express Checkout omogućuje brzu uplatu jednim klikom i roba će već biti na putu na adresu navedenu u tvom računu.
Google Pay
Plaćaj brzo i jednostavno preko tvog Android uređaja. Ako je potrebno, autentificiraj se pomoću otiska prsta ili glasovne naredbe i zatim dovrši plaćanje.
PayPal
PayPal ti omogućuje brzo i sigurno plaćanje putem interneta. Osigurava zaštitu za tvoje kupnje i pruža mogućnosti jednostavnog financijskog upravljanja. Podržava više valuta i omogućuje ti plaćanje bez obaveze da nekome daješ do znanja koji su tvoji financijski podaci.
Preuzimanjem robe na dogovorenom mjestu vlasništvo nad robom prelazi na kupca. Kupac koji ne udovoljava definiciji potrošača stječe vlasništvo nad robom tek nakon potpune uplate pune nabavne cijene za robu.
Svakom kupcu preporučamo da prekontrolira stanje pošiljke u prisutnosti kurira (količina paketa, moguće oštećenje vanjskog pakiranja ili druge nepravilnosti) prema transportnoj dokumentaciji. Kupac mođe odbiti preuzimanje paketa u slucaju da nije sukladna s Ugovorom o kupnji. Kupcu preporučamo da nedostatak bude evidetiran u protokolu o preuzimanju paketa. Oštećenu ili nepotpunu pošiljku kupcu preporučamo bez odlaganje, najkasnije u roku 24 sata reklamirati kod prodavača:
reklamacijehr@muziker.comUsluga osiguranja pošiljke pokriva, po ubrzanom postupku, naknadu štete na kupljenoj robi u slučaju da se dogodi bilo koji od sljedećeg:
Osiguranje pošiljke pokriva oštećenje ili uništavanje pošiljke tijekom prijevoza, od trenutka utovara pošiljke u prijevozno sredstvo na mjestu otpreme navedenom u ugovoru o prijevozu do trenutka istovara prevoženje pošiljke i predaje primatelju ili drugoj osobi koju primatelj ovlasti. U slučaju osobnog preuzimanja pošiljke na jednom od sabirnih mjesta prodavatelja ili kurira, trenutkom dostave smatra se preuzimanje pošiljke od strane primatelja. Ako je pošiljka u svrhu prijevoza podijeljena na pojedine dijelove, osiguranje se odnosi na svaki dio pošiljke zasebno.
Usluga osiguranja pošiljke pruža kupcu prednost ubrzavanja postupka reklamacije. Kupac je dužan najkasnije u roku od 24 sata. od primitka robe, prijaviti Muzikeru oštećenje ili uništenje pošiljke. Podaci o oštećenju robe moraju biti nadopunjeni fotodokumentacijom oštećene robe. Nasljedno će Muziker organizirati preuzimanje i povratak oštećene robe kurirskom službom (troškove plaća Muziker), a nakon preuzimanja robe kupcu će odmah poslati novi komad robe. U slučaju da novi komad robe trenutno nije dostupan na zalihama, Muziker će kupcu ponuditi zamjensku robu kao zamjenu.
Kupac prihvaća da mu Muziker neće vratiti naknadu plaćenu za uslugu osiguranja pošiljke u slučaju odustajanja od ugovora. Osiguranje pošiljke može se zatražiti samo u vezi s robom koja je navedena na računu zajedno s kupljenom uslugom osiguranja pošiljke. Usluga se ne veže za robu iz drugih računa, drugih pošiljki ili retroaktivno. Upit za odiguranje pošiljke je potrebno adresirati na e-mail adresu reklamacijehr@muziker.com.
Uvjeti jamstva su regulirani Postupkom za podnošenje reklamacije.
Odredbe i uvjeti sustava vjernosti reguliraju Uvjeti korištenja Muziker Club
Ako ste našli željeni proizvod, možete ga dodati u košaricu klikom na polje „KOŠARICA“, bez obaveze kupnje. Sadržaj košarice možete bilo kada prikazati pomoću klika na polje KOŠARICA. Dodane proizvode možete bilo kada izbrisati iz košarice klikom na simbol brisanja. Ako želite kupiti proizvode u košarici, kliknite na polje „DALJE“. Nakon toga upišite svoje podatke. Obavezna polja su označena simbolom „*“. Vaši podaci se prenose u šifriranom obliku. Nakon upisivanja vaših podataka i odabira načina plaćanja slijedi "ZAVRŠNA KONTROLA“, gdje možete ponovno provjeriti sve podatke. Pomoću klika na polje "NARUČI" ćete dovršiti naručivanje. Bilo kada možete prekinuti naručivanje zatvaranjem prozora u pretraživaču.
Tekst ugovora je spremljen u našem internom sustavu. Opće uvjete možete bilo kada pogledati na ovoj stranici. Podatke o vašoj narudžbi i Opće uvjete ćemo vam poslati e-mailom.
Jezik za sklapanje ugovora je slovački.
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27 odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa a právny odbor tel. č.: 02/ 58272 172, 02/58272 104 fax č.: 02/ 58272 170 http://www.soi.sk http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi