Odaberi državu za dostavu paketa

Natrag

Nova reklamacija

Proizvod je stigao mehanički oštećen

Proizvod je stigao mehanički oštećen

Nije moguće istovremeno reklamirati proizvod i za isti kreirati Odustajanje od ugovora. Isto tako nije moguće taržiti Odustjanje od ugovora ako je proizvod dan na reklamaciju.

Upiši broj računa i narudžbe.

Oba ova podatka ćeš naći u računu. (Kontakt)

Podaci o oštećenoj robi

Broj računa ili računa iz blagajne

Datum kupnje

Za prikaz liste proizvoda vas molimo da upišete broj računa i broj narudžbe.

Da li je oštećena i kutija ili ambalaža za transport?

Fotografije koje je potrebnoposlati za prijavu štete nastale prilikom transporta su: fotografije oštećenja robe ili kutije ( u globalu i detaljne), fotografija naljepnice kurirske službe i fotografija unutarnjeg pakiranja.

Privici (foto, video)

Savjet: više datoteka odjednom moguće je odabrati ako držiš pritisnutom tipku CTRL (CMD na Macu) kada klikneš na nazive datoteka.

Povucite file odavde
Odaberite file.
Dozvoljeni formati fileova: jpg, jpeg, gif, png, zip, rar, pdf, doc, docx, mp4, avi

Broj računa u slučaju povrata kupne cijene

Iznos za kupnju proizvoda će vam u slučaju povrata novca biti vraćen na isti način na koji je bila izvršena uplata. Prilikom plaćanja u gotovini pouzećem ili na drugi način, koji ne omočućuje povrat novca istim putem, suglasan sam da mi novac bude vraćen na broj računa:

Adresa za dostavu u slučaju popravka ili zamjene robe

Tražim preuzimanje oštećene robe na adresi:

Robu ču brižno upakirati i u paket umetnuti ispunjeni obrazac. Za preuzimanje paketa želimo naručiti ispravnu kurirsku službu, zato vas molimo da nam par podataka o paketu koji ćemo kod vas preuzimati.

O tijeku reklamacije želim biit informiran putem e-maila.
Ova stranica je zaštićena reCAPTCHA i trvtka Google primjenjuje načela zaštite osobnih podataka a uvjeti i odredbe.