Mastering
DMM (Direct Metal Mastering) – ovom tehnologijom se proizvode ploče pomoću čeličnog diska sa slojem čistog bakra. Audio signal zapisuje se izravno na bakreni disk. Razlika u odnosu na konvencionalnu proizvodnju je u tome što je ovaj postupak jednostupan – za razliku od standardnog trostupanjskog postupka. Rezultat je smanjenje odjeka, jeke, čuma i buke.
Od prodaje Neumanna njemačkom proizvođaču mikrofona Sennheiser, više se ne proizvode novi tokarski strojevi i ne isporučuju rezervni dijelovi. Na svijetu postoji samo 6 takvih uređaja. Najbolji primjer prešanja DMM-a obično se može naći na etiketama Teldec (Njemačka) ili EMI (Ujedinjeno Kraljevstvo) s početka 1980-ih.
Ovladavanje s pola brzine - postupak rezanja vinila na pola brzine. Tokarski stroj i glavni izvor rade na pola brzine, tj. 16 2/3. Se okreču zajedno pogrešnom brzinom – polako.
Što duže se posvećujete rezanju jednog utora, to je točniji rad. Primjetna je razlika između zapisa koji su stvoreni u stvarnom vremenu i zapisa koji su stvoreni u dvostrukom vremenu.
Direct to Disk – prije dolaska magnetofonske vrpce sve je snimljeno na način "izravno na disk". To je vrlo izazovan način, jer sve morate snimiti u potpunosti, uživo, bez ozbiljnih glazbenih ili tehničkih pogrešaka. Nakon što prenesete pjesmu, nema načina da je uredite. U današnje vrijeme ova tehnologija ponovno postaje popularna. Djelomično zahvaljujući "Third Man Records" Jacka Whitea. Cijela alkemija je da glazbenici to moraju staviti na prvo mjesto. Unatoč svemu, ponekad se dogodi pogreška i možda je to ono što takvom snimku dodaje čaroban trenutak i autentičnost.
Općenito, međutim vrijedi da se mastering snimke u samom studiju rade posebno za LP-ove i razlikuje se od konačnog masteringa za
CD ili drugim formatima.