Ovaj tekst je automatski prijevod sa softvera:
Nano je stvoren za brzinu. Gotovo neprekinuta središnja linija pruža brzu učinkovitost na tvrdom terenu, dok vam raspoređeni vanjski gumbi omogućuju da ostanete na gasu dok svladavate krupne uspone ili se držite na labavim šljunčanim zavojima. Kućište velikog volumena od 40 mm izglađuje nalet šljunka, a istovremeno smanjuje otpor i otpor kotrljanja. To čini sveobuhvatnog razarača šljunka koji još uvijek zadovoljava one koji vape za istinski velikom gumom za ciklokros. Svačiji nepobitni favorit.
- UPOTREBA : Šljunak - Ciklokros
MINIMALNI OTPOR KOTRLJANJU
- Iznenadit ćete se koliko se brzo Nano kotrlja za gumu s tako visokim izbočinama. Čarolija dolazi od dosljednog razmaka grupa izbočina kako bi se omogućilo klizanje gaznoga sloja po površini tvrdog terena.
ZUBNE KVČKE
- Dok dosljedan razmak između gumba čini Nano nevjerojatno brzim i učinkovitim, visina gumba omogućuje vuču kopanjem tijekom pedaliranja ili kočenja na labavim površinama. To osigurava da je Nano uvijek brz, ali i pouzdan kada to trebate.
LETEĆI V UZORAK
- Inspirirani pticama koje lete u V formaciji radi poboljšanja učinkovitosti, svi gumbi na Nano kanalu ubrzavaju kroz ponovljeni V uzorak kako bi prenijeli svaki vat vaše energije s jednog gumba na drugi uz što je moguće manji gubitak energije.
KOMPATIBILNO TUBELES
- TCS (Tubeless Compatible System) je WTB-ov standardizirani sustav bez zračnica. Ove gume imaju TCS kućište bez zračnica, koje gotovo eliminira izbočine i omogućuje niži tlak u gumama kako bi se poboljšala trakcija i udobnost u odnosu na tradicionalne gume sa zračnicama.
SG2 ZAŠTITA
- SG2 je jedinstvena tehnologija zaštite od proboja koja pruža pokrivenost od ruba do ruba kako bi se osiguralo da su i gazni sloj i bočna stijenka zaštićeni od rezova i proboda. Najlonska vlakna unutar SG2 imaju jedinstveno ravan profil, koji smanjuje količinu gume između vlakana. Poboljšanje omjera vlakana i gume povećava otpornost na probijanje, smanjuje težinu i poboljšava ukupnu živost gume. Dok je SG2 primarno zaštitni sloj od probijanja, njegova čvrsto tkana vlakna također poboljšavaju zadržavanje zraka kako bi se bolje održao pritisak između vožnji.