Odaberi državu za dostavu paketa
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali funkcionalnost naše web stranice. Nakon što si dao svoju privolu, koristimo ih za analizu prometa i personalizaciju oglašavanja na reklamnim platformama trećih strana, uvijek u skladu s pravilima o zaštiti osobnih podataka.
Naša obaveza ne završava nakon dostave robe
Malo koja web trgovina se može pohvaliti vlastitim servisnim centrom. U Muzikeru želimo da kupac osjeti snagu kvalitetne usluge od prvog kontakta i da njegovo pozitivno iskustvo traje dugi niz godina. Naša obveza ne prestaje u trenutku ostvarene kupnje. Znamo da stvaranje dobrog dojma nije samo u mogućnosti ponuditi ogroman izbor kvalitetne robe za raznovrsne aktivnosti po povoljnim cijenama, brzo komunicirati i biti u mogućnosti dati dobre savjete našim kupcima iz 26 zemalja EU-a, omogućiti sigurne i pouzdane opcije plaćanja ili osigurati dostavu na vrijeme. Znamo se za našeg klijenta pobrinuti i nakon kupnje i nećemo ga ostaviti na cjedilu ako ako nešto pođe po zlu.
Naš centar za reklamacije s vlastititm servisom za popravak robe može reklamacije rješiti brzo i profesionalno. Zapošljavamo vlastiti profesionalni tim iskusnih servisera, testera i električara kako bismo ispunili svoje obveze tijekom jamstvenog roka proizvoida, bez nepotrebnih odgađanja. Naš servis je ovlašten za popravak više od 30 renomiranih marki. Surađujemo i s ovlaštenim servisima više od 160 brandova. Na naše iskustvo možeš računati!
Prodajemo samo robu vrhunske kvalitete koja prije slanja iz našeg skladišta podvrgnuta detaljnoj kontroli. Ako usprkos tome dođe do greške na kupljenom proizvodu, imađ pravo na robu podnijeti reklamaciju i iskoristiti pravo na jamstvo. Kako mogu podnijeti reklamaciju?