Ovaj tekst je automatski prijevod sa softvera:
Sedona FI je prva u Shimanovim modelima s nižom cijenom koja uključuje hladne kovane HAGANE zupčanike. Također je povećana snaga vuče i povećani prijenosni omjeri, što znači da serija ima modele za sve, od lagane slatke vode do težih vrsta u moru. Osim toga, težina je značajno smanjena u svim veličinama kako bi se smanjio zamor tijekom dugih dana lijevanja ili jigginga. 3 kuglična ležaja i jedan valjkasti ležaj osiguravaju nesmetan rad.
Ovaj tekst je automatski prijevod sa softvera:
ZNAČAJKE
- Kapacitet: 0,25 mm / 260 m
- Težina: 295 g
- Prijenos: 4,7: 1
- Dohvat po radilici: 75 cm
- Maksimalni otpor: 11 kg
TEHNOLOGIJA
- Varispeed - normalni oscilacijski sustavi koriste konstantnu rotaciju oscilacijskog zupčanika koji, kada se prevede u bregastu cijev, pruža nedosljednu brzinu namotaja. To rezultira polaganjem linija koje se slažu na oba kraja kalema. Korištenjem ovalnog oscilacijskog zupčanika u mogućnosti smo izmijeniti brzinu oscilacijskog brijega kako bismo osigurali konstantnu brzinu namotaja. Ovi su rezultati ravnomjerni raspored linija koji pruža izvrsnu sposobnost upravljanja i upravljanje
- AR-C kalem - novi dizajn kalema u obliku slova V omogućuje odmatanje linije s koluta u manjim petljama, što rezultira mnogo duljim i preciznijim lijevanjem, istovremeno umanjujući rizik od zapetljavanja vodova zahvaljujući oblikovanom rubu
- Hladno kovana kalem - hladno kovani aluminijski svici. Ovim postupkom kovanja dobiva se lagana zavojnica veće čvrstoće i otpornosti na habanje
- G Slobodno tijelo - Oscilirajući mehanizam pužne osovine, koji okreće ručku vitla u smjeru kretanja kotura unatrag, pomaknut je na vrh tijela koluta. To stavlja težište vitla bliže štapu, uvelike smanjujući umor od ribolova i poboljšavajući udobnost lijevanja
- HGN zupčanik - Hagan pogonski kotač izrađen je s Shimano tehnologijom hladnog kovanja, bez potrebe za dodatnom obradom. Ova najsuvremenija tehnologija osigurava dugotrajno neometano trčanje, čvrstoću, lakoću i performanse bilo koje kolutove
- Sustav upravljanja propulzijskim vodovima - najočitija komponenta ovog sustava je novi dizajn usne pogonske kalema. Kroz desetke tisuća testova lijevanja i računalnih simulacija utvrđeno je da ovaj novi dizajn usne kalema omogućuje veće udaljenosti lijevanja od standardnog dizajna usne kalema, istovremeno sprečavajući stvaranje zazora i čvorova vjetra