Ovaj tekst je automatski prijevod sa softvera:
Ovi pomoćni materijali dizajnirani su kako bi vam ponudili mnoštvo opcija i mogućnosti, omogućujući vam da pripremite svoju podlogu, modificirate svojstva uljanih boja i postignete besprijekorne završne obrade uz očuvanje trajnosti vaših radova.
- Jedna od prednosti Pebeo uljnih pomoćnih sredstava je njihova sposobnost pripreme površine prije nanošenja boja. Bilo da želite poboljšati prianjanje, zagladiti površinu ili stvoriti efekte teksture, ovi pomoćni materijali omogućuju vam da dobijete čvrstu podlogu prilagođenu vašim umjetničkim potrebama.
- Pebeo pomoćna ulja također vam daju mogućnost modificiranja svojstava uljnih boja. Bilo da želite povećati prozirnost, ubrzati vrijeme sušenja, dodati sjaj ili stvoriti posebne efekte, ovi pomoćni elementi su tu da vam daju potpunu kontrolu nad vašom paletom boja.
- Ovi proizvodi posebno su formulirani kako bi pružili optimalnu zaštitu i izdržljivost vašim kreacijama. Bilo da tražite mat, satenski ili sjajni završetak, ova pomoćna sredstva omogućuju vam postizanje profesionalnih i dugotrajnih rezultata.
- Pebeo pomoćna ulja također uključuju impasto medije, idealne za stvaranje efekata reljefa i teksture na vašim uljanim slikama. Možete se poigrati s debljinama, impastosima i nijansama kako biste svom radu dodali dimenziju i dubinu.
Kako koristiti:
- Rektificirana terpentinska esencija
- Podrijetlo: Destilirano iz smole određenih borova.
- Mat izgled, manje nego eterično ulje petroleja.
- Koristi se za razrjeđivanje početnih slojeva boja. Čuvati zatvoreno i podalje od svjetlosti.
- Mineralni alkohol bez mirisa
- Podrijetlo: Destilirano iz nafte.
- Mat izgled, manje nego eterično ulje petroleja.
- Slab miris, sličan terpentinu.
- Eterično ulje petroleja
- Podrijetlo: destilacijom nafte.
- Mat učinak, hlapi sporije od terpentina.
- Omogućuje dugotrajan rad na pastama.
- Rafinirano laneno ulje
- Podrijetlo: Ekstrahirano iz sjemenki lana.
- Bistro, blago kiselo, žuti u mraku.
- Razrjeđuje boju, povećava sjaj, brzo se stvrdnjava.
- Pročišćeno ulje maka
- Podrijetlo: Ekstrahirano iz sjemenki crnog maka.
- Svjetlije od lanenog sjemena, manje se suši, jedva žuti.
- Koristi se za svijetle boje, pojačava sjaj kada se osuši.
- Bezbojni slikarski medij
- Sastoji se od akrilne smole i makovog ulja.
- Ne žuti, povećava svjetlinu i prozirnost.
- Koristi se za stvaranje dubokih, svjetlucavih glazura.
- Fragonard Gel Medium
- Sastoji se od alkidnih, akrilnih smola i poliamidnog voska.
- Sjajan i proziran, pojačava prianjanje.
- Ubrzava sušenje, idealno za gornje slojeve.
- Bezbojni XL medij za slikanje
- Na bazi alkidne smole, dobra otpornost na žućenje.
- Razrjeđuje boju bez razrjeđivanja, dodaje satenski finiš.
- Firentinska srednja
- Sastoji se od alkidnih, akrilnih i koloidnih voštanih smola.
- Satenski i prozirni, koriste se za glazuru.
- nizozemski medij
- Sastoji se od alkidnih i akrilnih smola.
- Sjajan i proziran, suši se oksidacijom.
- Koristi se za uvezane, bogate paste i preciznu izvedbu.
- Strukturni gel
- Na bazi alkidne smole, ulja za sušenje i hidratiziranog aluminijevog silikata.
- Proziran, ekonomičan, omogućuje čistu, osjetljivu pastu.
- Impasto srednje
- Sastoji se od poliuretanske smole, hidratiziranog aluminijevog silikata i pčelinjeg voska.
- Gusta neprozirna pasta, brzo sušenje.
- Koristi se za debele slojeve i stvaranje reljefa, može matirati boje.