Ovaj tekst je automatski prijevod sa softvera:
MAX MOI. MAKSIMALNA STABILNOST.
- Vozač niskog profila, širokog otiska koji izgleda osjetno veći od svojih izmjerenih 460cc. Proširena CORTECH komora i 54 grama stražnjeg utega kombiniraju se kako bi stvorili Mizuno najstabilniju drajveru ikada, s iznimnim ravnomjernim performansama preko široke, primamljive klupske strane.
- ST MAX 230 drajver otkriva dva nova inženjerska poboljšanja kako bi se osiguralo da je stabilnost podržana impresivnim brzinama lopte – CORTECH Chamber sljedeće generacije i novi LFS Ti clubface obogaćen Betom. Pruža impresivan let lopte koja ostaje na bilo kojoj liniji koju postavite.
BETA RICH TI LFS
- Lakši, brži materijal za lice – s 9 % većom vlačnom čvrstoćom (u usporedbi sa SAT2041) za složenu geometriju lica više debljina. Prvi put predstavljen na Mizunovom Tour driveru 2024 ST-G 440cc.
MAKSIMALNA STABILNOST
- Široki profil, masivni stražnji uteg od 54 g i 40% veći grafitni kompozit za ekstremnu otpornost na uvijanje pri udarcima izvan centra i ravni, predvidljivi let lopte.
CRIJEVO ZA BRZO PREKIDANJE
- 4 stupnja prilagodljivosti.
PROŠIRENA CORTECH KOMORA
- Gusti uteg od nehrđajućeg čelika s elastomernim TPU-om - uklanja stres s lica kluba i stvara dodatni izvor energije. Produljena u ST MAX-u i pomaknuta bliže licu kluba kako bi se održala brzina lopte preko šireg dijela klupe.
DULJA VRATILA OD 45 3/4 INČA ZA VEĆE BRZINE GLAVE PAPA
- Moguće zahvaljujući dodatnoj stabilnosti i performansama izvan centra ST MAX glave.