Ovaj tekst je automatski prijevod sa softvera:
Kali Audio definira udaljenost slušanja kao maksimalnu udaljenost na kojoj zvučnici mogu kontinuirano reproducirati pri 85 dB uz zadržavanje dinamičkog prostora za slušanje od 20 dB.
To znači da bilo gdje unutar te udaljenosti slušanja, možete slušati dulje vrijeme na referentnoj glasnoći, a trenutni vrhovi kao što su pad basa ili efekti eksplozije doći će jasno i uz minimalno izobličenje.
Bas na monitorima serije LP isporučuju veći magneti i veće glasovne zavojnice od bilo kojeg usporedivog zvučnika na tržištu. To vam daje precizniji bas odziv koji se proteže niže, tako da možete birati točno onaj niski zvuk koji vam je potreban. Odziv basa nije pojačan ili pretjeran, ali možete biti sigurni da čujete bas koji imate na stazi.
Zaštitni limiteri sprječavaju da štetni napon ikada dopre do drajvera, tako da nema opasnosti od puhanja ovih zvučnika. Oni su ažurirani za 2. val, omogućujući 3 dB veći izlaz.
Kontrola graničnog EQ Zadani položaj zvučnika u prostoru može drastično promijeniti njegov frekvencijski odziv. Zvučnik postavljen uz zid ili na stolu zvučat će vrlo drugačije od zvučnika postavljenog na postolje, čak i u dobro tretiranom prostoru. Tvrde površine kao što su zidovi, stolovi i konzole za snimanje mogu promijeniti niskofrekventni odziv monitora i pogoršati ukupnu jasnoću zvuka.
Srećom, većina zajedničkih stajališta prilično je predvidljiva i lako se ispravlja.
Kalijev tim napravio je naše ugađanje Boundary EQ u The Village Studios u Los Angelesu i osmislio postavke EQ kompenzacije granice koje će vam pomoći da dobijete optimalan zvuk za mjesto gdje trebate postaviti svoje zvučnike. Za 2. val, granični EQ su ažurirani za korištenje zvučnika na stolu s stalcima za monitor.
U kombinaciji s LF i HF okvirima, to će osigurati da zvučnici zvuče najbolje bez obzira u kojoj prostoriji miksate ili gdje su zvučnici postavljeni.
3-D Imaging Waveguide Valovod na studijskim monitorima serije Lone Pine osigurava da je usmjerenost zvučnika glatka kroz njegov frekvencijski odziv. Štoviše: kalibriran je tako da vam zvučna snaga zvučnika pomaže da točno percipirate zvuk.
U praktičnom smislu, to znači da čujete prostorne detalje na snimci koji omogućuju vašem mozgu da postavi elemente snimke u prostor oko vas. To daje zvučnicima prirodniji, životniji dojam koji otkriva više detalja materijala na kojem radite. Ova razina detalja olakšava donošenje kritičnih odluka, kao i čini ove monitore ugodnim za miješanje i slušanje općenito.
Niskošumna portna cijev Željeli smo staviti priključak na prednju stranu studijskih monitora LP-serije kako bi se mogli koristiti u malim prostorima gdje bi bili postavljeni uz zidove. Istodobno, nismo htjeli da buka iz prednjeg porta odvrati pažnju od točnosti zvučnika, pa smo razvili poseban prednji port koji ne stvara buku.
Na većini lučkih cijevi, zrak izlazi različitim brzinama iz različitih točaka otvora, stvarajući bučnu turbulenciju. Ova turbulencija se može čuti kao "puhtanje" ili zvučni zvuk zraka koji dolazi iz monitora. Ovaj će zvuk povećati razinu buke i prikriti detalje niske razine.
Otvorna cijev na LP-6 dizajnirana je kako bi se osiguralo da sav zrak napusti cijev otvora istom brzinom. To doprinosi niskom odzivu zvučnika, dok bas održava čistim, čvrstim i bez dodatne buke.