Odaberi državu za dostavu paketa

Natrag

Nova reklamacija

Proizvod ima grešku u radu

Proizvod ima grešku u radu

Nije moguće istovremeno reklamirati proizvod i za isti kreirati Odustajanje od ugovora. Isto tako nije moguće taržiti Odustjanje od ugovora ako je proizvod dan na reklamaciju.

Odaberi vrstu dokumenta na osnovu kojeg ćeš reklamirati.

Upiši broj računa i narudžbe.

Oba ova podatka ćeš naći u računu. (Kontakt)

Upiši broj računa iz blagajne i „UID” broj

Ako broj „DOKRPID” na tvojem računu iz blagajne počinje sa dva slova, upiši cijeli broj „DOKRPID” uključujući slova – u suprotnom slučaju upiši broj dokumenta „č.d.”.
Upiši posljednje 4 znamenke sa „UID” broja na dokumentu
Ako ne možeš naći neke od brojeva računa s blagajne, pogledaj
primjer.

Pravo na reklamaciju ostvaruje

Podaci o reklamiranoj robi

Broj računa ili računa iz blagajne

Datum kupnje

Za prikaz liste proizvoda vas molimo da upišete broj računa i broj narudžbe.

Broj računa u slučaju povrata kupne cijene

Iznos za kupnju proizvoda će vam u slučaju povrata novca biti vraćen na isti način na koji je bila izvršena uplata. Prilikom plaćanja u gotovini pouzećem ili na drugi način, koji ne omočućuje povrat novca istim putem, suglasan sam da mi novac bude vraćen na broj računa:

Adresa za dostavu u slučaju popravka ili zamjene robe

Tražim preuzimanje reklamirane robe na adresi

Reklamiranu robu ću brižno upakirati i umetnuti ću ispunjeni obrazac. Za preuzimanje paketa želimo naručiti ispravnu kurirsku službu, zato vas molimo da nam par podataka o paketu koji ćemo kod vas preuzimati.

O tijeku reklamacije želim biit informiran putem e-maila.
Ova stranica je zaštićena reCAPTCHA i trvtka Google primjenjuje načela zaštite osobnih podataka a uvjeti i odredbe.