Odaberi državu za dostavu paketa
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali funkcionalnost naše web stranice. Nakon što si dao svoju privolu, koristimo ih za analizu prometa i personalizaciju oglašavanja na reklamnim platformama trećih strana, uvijek u skladu s pravilima o zaštiti osobnih podataka.
Dostavne službe odgovorne su za isporuku robe u neoštećenom stanju. U nekim slučajevima njihova je odgovornost ograničena međunarodnim konvencijama i ne obuhvaća, na primjer, oštećenje ili uništenje pošiljke kao rezultat prirodne katastrofe. U ovom bi slučaju moglo potrajati nekoliko tjedna za obradu žalbe. Korištenjem naše usluge osiguranja pošiljke u gore navedenim slučajevima, kupac si može osigurati pogodnost lakog, bezpoblematičnog i brzog načina rješavanja reklamacija ili moguće naknade štete na kupljenoj robi.
Osiguranje pošiljke pokriva oštećenje ili uništavanje pošiljke tijekom prijevoza, od trenutka utovara pošiljke u prijevozno sredstvo na mjestu otpreme navedenom u ugovoru o prijevozu do trenutka istovara prevoženje pošiljke i predaje primatelju ili drugoj osobi koju primatelj ovlasti. U slučaju osobnog preuzimanja pošiljke na jednom od sabirnih mjesta prodavatelja ili kurira, trenutkom dostave smatra se preuzimanje pošiljke od strane primatelja. Ako je pošiljka u svrhu prijevoza podijeljena na pojedine dijelove, osiguranje se odnosi na svaki dio pošiljke zasebno.
Usluga osiguranja pošiljke pruža kupcu prednost ubrzavanja postupka reklamacije. Kupac je dužan najkasnije u roku od 24 sata. od primitka robe, prijaviti Muzikeru oštećenje ili uništenje pošiljke. Podaci o oštećenju robe moraju biti nadopunjeni fotodokumentacijom oštećene robe. Nasljedno će Muziker organizirati preuzimanje i povratak oštećene robe kurirskom službom (troškove plaća Muziker), a nakon preuzimanja robe kupcu će odmah poslati novi komad robe. U slučaju da novi komad robe trenutno nije dostupan na zalihama, Muziker će kupcu ponuditi zamjensku robu kao zamjenu.
Kupac prihvaća da mu Muziker neće vratiti naknadu plaćenu za uslugu osiguranja pošiljke u slučaju odustajanja od ugovora. Osiguranje pošiljke može se zatražiti samo u vezi s robom koja je navedena na računu zajedno s kupljenom uslugom osiguranja pošiljke. Usluga se ne veže za robu iz drugih računa, drugih pošiljki ili retroaktivno. Upit za odiguranje pošiljke je potrebno adresirati na e-mail adresu reklamacijehr@muziker.com.
U košarici označi polje Osigurnje pošiljke.
Usluga Osiguranje pošiljke će biti aktivna odmah nakon primlejne uplate.
Ako dođe do oštećenja paketa dovoljno je polati e-mail na hrvatska@muziker.com i dodati račun za kupljenu ulugu.