Odaberi državu za dostavu paketa

Osiguranje pošiljke

Usluga osiguranja pošiljke pokriva, po ubrzanom postupku, naknadu štete na kupljenoj robi u slučaju da se dogodi bilo koji od sljedećeg:
  • oštećenje pošiljke
  • uništavanje pošiljke

Dostavne službe odgovorne su za isporuku robe u neoštećenom stanju. U nekim slučajevima njihova je odgovornost ograničena međunarodnim konvencijama i ne obuhvaća, na primjer, oštećenje ili uništenje pošiljke kao rezultat prirodne katastrofe. U ovom bi slučaju moglo potrajati nekoliko tjedna za obradu žalbe. Korištenjem naše usluge osiguranja pošiljke u gore navedenim slučajevima, kupac si može osigurati pogodnost lakog, bezpoblematičnog i brzog načina rješavanja reklamacija ili moguće naknade štete na kupljenoj robi.

Uvjeti korištenja usluge Osiguranje pošiljke

Osiguranje pošiljke pokriva oštećenje ili uništavanje pošiljke tijekom prijevoza, od trenutka utovara pošiljke u prijevozno sredstvo na mjestu otpreme navedenom u ugovoru o prijevozu do trenutka istovara prevoženje pošiljke i predaje primatelju ili drugoj osobi koju primatelj ovlasti. U slučaju osobnog preuzimanja pošiljke na jednom od sabirnih mjesta prodavatelja ili kurira, trenutkom dostave smatra se preuzimanje pošiljke od strane primatelja. Ako je pošiljka u svrhu prijevoza podijeljena na pojedine dijelove, osiguranje se odnosi na svaki dio pošiljke zasebno.

Usluga osiguranja pošiljke pruža kupcu prednost ubrzavanja postupka reklamacije. Kupac je dužan najkasnije u roku od 24 sata. od primitka robe, prijaviti Muzikeru oštećenje ili uništenje pošiljke. Podaci o oštećenju robe moraju biti nadopunjeni fotodokumentacijom oštećene robe. Nasljedno će Muziker organizirati preuzimanje i povratak oštećene robe kurirskom službom (troškove plaća Muziker), a nakon preuzimanja robe kupcu će odmah poslati novi komad robe. U slučaju da novi komad robe trenutno nije dostupan na zalihama, Muziker će kupcu ponuditi zamjensku robu kao zamjenu.

Kupac prihvaća da mu Muziker neće vratiti naknadu plaćenu za uslugu osiguranja pošiljke u slučaju odustajanja od ugovora. Osiguranje pošiljke može se zatražiti samo u vezi s robom koja je navedena na računu zajedno s kupljenom uslugom osiguranja pošiljke. Usluga se ne veže za robu iz drugih računa, drugih pošiljki ili retroaktivno. Upit za odiguranje pošiljke je potrebno adresirati na e-mail adresu reklamacijehr@muziker.com.

Primjer br. 1

  • Kupi outdoor naočale za 249 €.
  • Uz njih kupi i dodatnu uslugu Osiguranje pošiljke.
  • Prilikom transporta dođe do oštećenja paketa kod kojeg se oštete i naočale.
  • Međutim, kupio si uslugu s osiguranjem pošiljke, te ćemo ti, čim nam vratite oštećenu robu, poslati novi artikl, ne čekajući završetak postupka reklamacije. Ukoliko nemamo novi artikl na zalihi, odmah dobivaš kupon kupnju nove robe.

Primjer br. 2

  • Kupiš udice u vrijednosti 129,95 €.
  • Uz njih kuipiš i dodatnu uslugu Isiguranje pošiljke.
  • Udice se na putu k tebi slome i evidentno je to greška dostvljača.
  • Ne moraš čekati da prođe cijeli proces reklamacije, nakon što nam pošiljka bude vraćena, poslat ćemo ti novu robu ili ćeš dobiti kupon za kupnju ukoliko originalni model više nemamo na skladištu .

Kako to učiniti?

FAQ


Za koliko dana moram prijaviti oštećenu pošiljku?
Oštećenu pošiljku moguće je prijaviti u roku od 14 dana od dostave robe. Međutim, za ubrzano riješavanje upita, preporučamo da nas kontaktiraš unutar 3 dana od primitka pošiljke.

Moram li platitit ponovno dotavu?
Ne, dostava je naravno o našem trošku. Imaš osiguranje, pa neće morati ponovno plaćati.

Što ako nova rba više nije dostupna na skladištu?
Dogovorit ćemo alternativno rješenje, a ako ne pristaneš, vratit ćemo ti novac.

Gdje je potrebno prijaviti oštećenje pošiljke?
Možeš nazvati našu korisničku podršku ili nam poslati e-mail ili chat.